Методична скарбничка
У категорії матеріалів: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
|
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядами
Книга, що ви можете завантажити та тримати в руках, може бути цікавою перш за все для шкільних учителів, вся вона присвячена інтерактивній технології навчання. Вона допоможе вам збагатити свої знання з цього питання і організувати практичну діяльність із застосуванням наведених рекомендацій. |
"Піраміда твору"
Метод аналізу художнього твору, який будується за алгоритмом: |
Сенкан (синканта, синквейн)
Неримований 5-ти рядковий вірш (синквейн з французької мови означає «п'ять рядків»). |
СУЧАСНІ ТИПИ УРОКІВ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
ПОШУК, НАТХНЕННЯ, ФАНТАЗІЯ |
Метод для проведення словникової роботи як випереджуюче індивідуальне або групове завдання для кращого розуміння нових слів, понять у шести площинах: 1) значення слова; 2) походження; 3) спільнокореневі слова; 4) сполучення зі словом; 5) синоніми, антоніми, омоніми; 6) афоризми або прислів’я зі словом. |
Як навчити дитину думати і творити? Автор матеріалу ділиться власним досвідом роботи щодо розвитку мислення як логічного, так і творчого, нестандартного, креативного, евристичного на уроках світової літератури.
|
«Блайднес»
Метод блайднес (від англ. – сліпий) спонукає учнів до логічного мислення, розвиває зв’язне мовлення. |
Метод, за допомогою якого текст набуває певної форми; він полягає у визначенні ролі (хто пише лист), отримувача (хто отримує), формату та теми. |
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|